Heldere afspraken

Om onduidelijkheid te voorkomen maken wij heldere afspraken met u over onze dienstverlening. Om een rit te boeken gaat u ook uitdrukkelijk akkoord met onze heldere afspraken zodat u weet wat u van ons kunt verwachten en wat wij van u verwachten. Want zeker voor uw trip naar Schiphol wilt u natuurlijk ook weten waar u aan toe bent!

Bevestiging per mail

Na het boeken van uw rit(ten) ontvangt u een bevestiging van uw boeking per e-mail. Als wij uw boeking ontvangen hebben gaat onze planning met uw boeking aan de slag. Pas nadat u een bevestiging van de planning hebt gekregen is/zijn de rit(ten) definitief. De automatische bevestiging is een bevestiging van ontvangst van de reservering.

Online dienstverlening

Al onze diensten worden online geboekt en gewijzigd. Voor noodgevallen zijn wij 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 085 060 32 33. Ritten reserveren, ritten annuleren of ritten wijzigen doet u altijd online. Alleen op deze manier kunnen wij u het voordeligste tarief aanbieden.

Taxi delen Schiphol

Deeltaxi Schiphol biedt een taxiservice aan waarbij u de taxi deelt met andere reizigers. Wilt u de taxi niet delen dan bieden wij ook de mogelijkheid om de taxi voor uzelf te reserveren. In dat geval betaalt u een hoger tarief!

Delen niet mogelijk?

Mocht u de enige zijn op de route dan hoort u dat uiterlijk 24 uur voor aanvang van de rit. In dat geval kunnen wij u: een privé-taxi aanbieden tegen het daarvoor geldende tarief of annuleren, u ontvangt in dat geval het gehele bedrag retour.

Ophaaltijd thuis

Uw opgegeven ophaaltijd is een indicatie, houd daar rekening mee. Wij kunnen tot ongeveer 30 minuten eerder of later komen, afhankelijk van onze route. De berekende rijtijd kan oplopen tot maximaal 2 x de opgegeven tijd, afhankelijk van de te rijden route.

Rit(ten) wijzigen

Wijzigingen kunt u tot 48 uur voor de rit indienen via de website. Geeft u de wijziging niet tijdig door dan komt de rit te vervallen of zoeken we naar een andere oplossing. In geval van annuleren wordt geen restitutie verleend. Per telefoon wijzigen is niet mogelijk.

Afzetlocatie

Wij brengen u naar de vertrekhal bij deur E, dat is in de bocht tussen vertrekhal 2 en 3. Van daaruit kunt u een trolley pakken en naar de juiste balie lopen. Deur E ligt precies in het midden dus waar u ook moet zijn, het is nooit ver.

Online betalen

De service die u boekt dient u vooraf online af te rekenen. U ontvangt een bevestiging van uw  gemaakte reservering in de door u opgegeven e-mail, direct nadat u heeft gereserveerd. Deze e-mail is tevens uw betaalbewijs.

Bagage

Per persoon is één koffer (max 25kg) en één handbagage-troley inbegrepen. Meer koffers of trolleys is via Deeltaxi Schiphol niet mogelijk. Deeltaxi is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van uw bagage of bezittingen. 

Dieren meenemen?

Met onze deeltaxi naar Schiphol kunt u geen dieren meenemen in verband met eventuele allergie van medereizigers. Wilt u toch een huisdier meenemen in de taxi dan kunt u een privé-taxi naar Schiphol reserveren via deze website en huisdier aangeven..

Bereikbaarheid

Indien uw adres niet per auto bereikbaar is dient u bij ‘extra informatie’ aan te geven op welk adres de taxi moet staan. Is uw adres niet bereikbaar en bent u telefonisch niet bereikbaar dan vervalt uw rit zonder dat restitutie wordt verleend.

Ophalen Schiphol

Wij halen op afgesproken tijden op bij de vertrekhal Deur E. Staat u niet op het door ons opgegeven tijdstip en is er geen rit meer in uw richting, dan vervalt de rit. In het geval dat wij u door uw toedoen niet kunnen rijden dan hebt u geen recht op restitutie.

Annuleren mogelijk

De geboekte service kunt u tot 48 uur voor de rit annuleren. Nadat u geannuleerd heeft via de website dan ontvangt u het volledige bedrag van de boeking terug. Is de rit binnen 48 uur dan vindt geen restitutie plaats.

Handbagage

Handbagage is bijvoorbeeld een handtas of rugtas die u op schoot houdt tijdens de rit. Deze bagage kunt u uiteraard gewoon meenemen zonder extra kosten. Indien er voldoende bagageruimte in de taxi is dan kan deze uiteraard bij de bagage.

Bijzondere bagage

Bijzondere bagage zoals surfplanken, golftassen, fietsen, kinderwagens, verhuisdozen etc kunnen niet worden meegenomen met Deeltaxi Schiphol. Wilt u bijzondere bagage meenemen dan kunt u daarvoor een prive-taxi naar Schiphol reserveren.

Wachttijd chauffeur

De chauffeur belt u als hij onderweg is naar uw adres. Op uw adres is de maximale wachttijd 5 minuten. Bent u telefonisch niet bereikbaar en bent u na 5 minuten niet bij de taxi dan vervalt uw rit zonder dat restitutie wordt verleend.

Wachttijd ophalen

Omdat er meerdere klanten van meerdere vluchten met de deeltaxi meerijden, kan het voorkomen dat u dient te wachten (maximaal 2 uur), houdt u daar rekening mee? U kunt in de vertrekhal wachten tot de chauffeur zich (telefonisch) meldt.

Heldere afspraken, daar houden wij van!

Uiteraard doen wij er alles aan om uw rit(ten) zo soepel mogelijk te laten verlopen. Onze chauffeurs gaan zuinig met uw bagage om, echter zijn wij niet aansprakelijkheid voor eventuele beschadiging(en) en/of vermissing van uw bagage. Per rit worden niet meer dan 3 tussenstops gepland en er wordt minimaal van de route afgeweken zodat de reistijd zo min mogelijk verlengd wordt. Ondanks onze inspanningen zijn wij nimmer verantwoordelijk/aansprakelijk voor het tijdig bereiken van het vliegveld. U bent altijd zelf verantwoordelijk om voldoende tijd te nemen voor de rit.

Voor iedere boeking wordt een bedrag van €5 boekingskosten in rekening gebracht. Indien wij een rit niet kunnen inplannen ontvangt u het ritbedrag retour inclusief de boekingskosten. Annuleert u tijdig uw rit(ten) dan ontvangt u het gehele ritbedrag terug exclusief de boekingskosten.

Ritten kunnen alleen afgerekend worden met iDeal tijdens het reserveren.